Son haberler...

Son zamanlarda eşimin sağlık problemleri nedeni ile bloga yazacak vakit bulamadım. Ama boşta durmadım. Pek yakında yeni üretimleri paylaşacağım.

Bu arada blogda görülen kırmızı şapka kızımın şehirdışından bir arkadaşı ve çiçekli şapkam ise çok sevgili bir komşum tarafından sahiplenildi.

Şimdilerde bebekler için keçe şapkalar üzerinde calışıyorum. Mira'cığım gibi bir torunum olunca çok geç bile kaldım... Mira'cığım süsü püsü çok seviyor. Kendisine yeni bir şeyler yapılınca sevincinden kuşlar gibi cıvıldıyor.. İşte benim hayat pınarım...

1 yorum:

gülnur dedi ki...

Eşinize Allah'tan rahmet ,size ve tüm sevenlerinede sabır diliyorum.
Eşiniz eminim o güzel yüzünüzün hep gülmesini isterdi ,torunlarınızla (şimdilik bir tane sanırım)geçireceğiniz ve onlara dedelerini anlatacağız nice güzel günler diliyorum.